Hoe stel ik een vraag?

We beantwoorden jouw vragen graag zo snel en goed mogelijk. Het is daarom belangrijk om de vervoerders volledige informatie te verstrekken. Door vragen via de software te laten verlopen voorkomen we (onnodige) mailwisselingen.

Hoe stel ik een vraag in het portal?

Wanneer je op de knop met het vraagteken-icoontje klikt volgt er een keuzemenu. Op sommige pagina’s staat het keuzemenu om een vraag te stellen direct uitgeklapt.

  1. Klik rechts onderin op 'Ik heb een vraag'. Er opent een keuzemenu.
  2. Kies de juiste categorie en klik op de vraag die je wil stellen of op de vraag die het meest op jouw vraag lijkt.
  3.  Stel je vraag en klik op ‘Versturen'

Met deze manier van vragen stellen kunnen wij complete dossiers indienen bij de vervoerder en jouw vraag sneller afhandelen.

Hoe stel ik een vraag over een zending?

Een vraag over een zending kun je het beste stellen op de pagina met de zendingsdetails. Op deze pagina kunnen wij direct de juiste gegevens van de zending overnemen.

  1. Zoek de zending op in één van de zendingen overzichten. Gebruik indien nodig de zoekfunctie of de filters.
  2. Klik op het nummer van de zendingsdetails
  3. Check de details en de Track & trace en kijk of dit wellicht al een antwoord geeft op je vraag.
  4. Toch een vraag? Rechts vind je het keuzemenu met verschillende vragen die je over de zending zou kunnen hebben. Klik op je vraag of de vraag die het meest in de buurt komt.
  5. Stel je vraag en klik op ‘Versturen’

Je vraag en alle benodigde gegevens om deze te behandelen komt binnen bij onze verzenddesk.