Andere vraag over de bezorging is een open vraag. Je ontvangt hiervan een e-mail met eventuele bijlage in je mailbox. Dit wordt niet in de zendingsdetails opgeslagen en ook niet in Berichten.
Proces
Als je de vraag Andere vraag over de bezorging activeert, plaatsen we een knop op jouw track & trace pagina. Deze vraag kan alleen gesteld worden met een geldig pakketnummer.
Zodra jouw klant op de knop klikt volgt er een adrescontrole. In het veld van de toelichting kan jouw klant zijn vraag of opmerking over het pakket kwijt. Afhankelijk van jouw instellingen kan er bijlage toegevoegd worden.
Bevestiging
Na het versturen verschijnt de tekst: Bedankt voor het melden. Je ontvangt spoedig een reactie.
Dit is het enige wat wij aan jouw klant melden. Verdere communicatie dien je zelf op te nemen met jouw klant.
E-mailbevestiging
Er gaat een e-mail met alle informatie naar de gebruiker(s) die je hebt ingesteld bij Geavanceerde instellingen. Ook jouw klant ontvangt een e-mail ter bevestiging.
Vanaf hier kun je de vraag zelf afhandelen met jouw klant. Aangezien dit een open vraag is en over elk onderwerp kan gaan, slaan wij de informatie niet op in de software.