Maak het makkelijk voor jouw klant om aan te geven dat zijn pakket vertraging heeft: plaats de knop Waar blijft mijn pakket op je track & trace pagina.
Proces
Als je de vraag Waar blijft mijn pakket? activeert, plaatsen we een knop op jouw track & trace pagina. Deze vraag kan alleen gesteld worden met een geldig pakketnummer.
Zodra jouw klant op de knop klikt volgen er een aantal mogelijke opties om de locatie van het pakket te achterhalen. Een toelichting is optioneel.
Bevestiging
Na het versturen ziet jouw klant de volgende melding:
Bedankt voor het melden van de vertraging. Je ontvangt spoedig een reactie.
Dit is het enige wat wij aan jouw klant melden. Verdere communicatie over het verloop van het pakket dien je zelf op te nemen met jouw klant.
E-mailbevestiging
Er wordt een e-mail met alle informatie verstuurd naar de gebruiker(s) die je hebt ingesteld bij Geavanceerde instellingen. Ook jouw klant ontvangt een e-mail ter bevestiging.
Onderzoek starten
Volg de volgende stappen als je een onderzoek wilt starten naar dit pakket:
- a) Klik in de e-mail op de link om naar de zendingsdetails van het pakket te gaan. De vraag Track & trace status verandert niet staat al open.
OF
b) Ga naar Berichten en klik achter het desbetreffende bericht bij Acties op het icoon; je gaat dan naar de betreffende zendingsdetails. De vraag Track & trace verandert niet staat al open.
- Lever de resterende informatie aan. Geef een omschrijving van zending en de inhoud en upload een verkoopfactuur.
- Klik op Versturen.
- Het ticket wordt door de verzenddesk in behandeling genomen. Je wordt automatisch op de hoogte gehouden van de status.